Run, before you walk back again

2010-03-02 @ 21:32:59

Jag är fruktansvärt leds på allt som har med skola att göra. Det få timmar jag spenderar hemma efter skolan, ägnar jag till att sova, sova och åter igen sova. Kan inte lägga mig i soffan eller sängen utan att sysselsätta mig med någonting utan att inte somna. Det går inte, funkar inte, kan inte fortsätta. Ska bli superskönt med lov nästa vecka. Ska vila upp mig rejält. Fast risken finns ju att jag kommer göra slut på mig själv med massa roliga aktiviteter som hittas på. Jaja, det blir bra snart.

Fick VG på matteprovet som vi hade förra veckan, är mycket stolt faktiskt. Det går bra som fan i skolan, men det tar som sagt på mina krafter. Jag har läst ut boken som ska vara utläst om 2 veckor också. Kanske ska börja på recentionen nu istället för då, så att jag kanske kan få läsa en annan bok som jag just satt mig in i, om den inte redan är utläst då.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. K var här ett tag, pluggat lite och börjat läsa andra boken som verkar vara väldigt bra. Samma författare som på boken jag just läst ut.

 

Nuuuu, ska jag fortsätta se på DHF!


Kommentarer
Postat av: hejannw

bra med mig också :

2010-03-02 @ 22:18:09
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: madde

hehe okej:) det är verkligen inte roligt med snö, innan jag åkte upp till sälen så skottade jag och pappa av tacket och nu har det nästan blivit mer medan jag var borta:P

2010-03-02 @ 22:42:58
URL: http://maddeewiberg.blogg.se/
Postat av: Loisa

äälskar din blogg, den e så himla bra ! läser den varje dag :)

2010-03-02 @ 23:35:34
URL: http://lollopattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]