This is what i've to say

2010-01-08 @ 00:26:20

Innan jag lägger igen datorn och vänder mig om för att sova så tänkte jag skriva ett litet inlägg om dagen. Den gick jävligt fort fram till typ.. klockan 15. Då började den saka in, precis som man vill att den ska göra. Önskar bara att tiden kunde saka in ännu mer nu innan skolan börjar. Usch, snart börjar helvetet igen, inte kul! Men iaf, våran middag blev förstörd för att inte Ica kan ta hem riktigt mat i butiken. Hoppade nästan upp och ner av lycka över att pappa skulle göra lövbit, pommesfrittes och bea-sås, men jag insåg att när jag tog första tuggan av det som skulle vara lövbit, bara smakade lever, ren jävla lever, jag hatar lever så min middag blev förstörd, det blev dock resterande del av familjens middag också, men eftersom att vi hade annat kött inne så ställde sig världens bästa pappa och stekte nya köttet. Dock så är jag så duktig så jag äter mig mätt på pompa och sås innan maten är riktigt klar, så jag äter inte något kött likförbannat, haha. Aja, bättre lycka nästa gång. Men jag vill informera er läsare att INTE handla på Ica. Men efter denna middag så har jag provat lite mer kläder ur garderoben, sen sett på film och suttit vid datorn.

 

I morgon hoppas jag på att få åka ner till Nordmaling på filmnatten med Cissi, skulle vara roligt att göra någontong innan började igen, för då blir alla tråkiga igen. Nu ska jag stänga av datorn sen stänga igen mina stora blå. Godnatt, allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]