Middagen... var utmärkt!

2010-01-31 @ 18:51:04
Middag hos farmor är som sagt aldrig fel, det var hur gott som helst! Haha, farmors kommentar om sin köttfärsås var klockren "Oh, vilken arom (doft)" Haha, jag höll på dö av skratt. Men gott var det och "aromen" var inte dålig ;-)

Nu sitter jag och läser massa bloggar, pratar med Emma och lyssnar på musik. Ska snart bege mig till Carola för att hämta mina mjukisbyxor och några skivor som jag skulle få. Kanske inte kommer skriva något mer ikväll, om inte så får ni ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var mycket gott :)

2010-01-31 @ 18:55:12
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha en skön kväll

2010-01-31 @ 19:22:09
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]