Mätt och belåten

2010-01-04 @ 19:06:59
Har nyss ätit middag, det bjöds på tacos (istället för köttfärs hade vi kyckling). Det var väldigt gott! Nu sitter jag i soffan, Gry springer runt och har Vickans telefon, Vickan springer efter och gör det hela till en rolig sak. Nu tror jag att Vickan fått tag på telefonen eftersom att Gry gråter och är sur. Hah, ååh.

I morgon kommer Emma hit till Nordmaling, hon ska komma hit och vara här en stund innan hon drar ut och är med några andra. Kanske följer jag med, det beror på. I morgon kväll kommer jag bara att sitta inne och se på film. Det blir mys!

(Btw, Emma håller på med en ny design till mig, länge sen jag hade en faktiskt!)

Nu ska jag fortsätta se sporten sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]