Mätt och belåten

2010-01-27 @ 18:43:06
Tackar för en god middag hos farmor - Pappkaka m. grädde och sylt, efter det blev det glass m. chokladsås. Supergott! Undrar på fullaste allvar hur jag ska göra med motionen ikväll, kanske ska jag skippa den ikväll? Men det känns tråkigt, nu när jag väl kan springa, men vädret är inte inbjudande, så det blir situps osv ikväll ist!

På fredag är det Felicia som gäller + (hoppas att Maria kan fixa mitt hår också).
Lördag: Inte bestämt ett enda dugg. Blir väl att vara hemma, förutom på dagen, då är det fotbollsträning som gäller.

Nu ska jag gå hem, ha det bra, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]