Hemma igen

2010-01-06 @ 14:23:03
Efter att ha varit "inneboende" hos Vickan sen i söndags så var det ganska skönt att komma hem igen. Självklart kommer jag att sakna henne och Gry som tusan, men inte sista gången jag kommer att träffa dom, verkligen inte. Men nu är jag iaf hemma, mamma hämtade mig vid 12 idag, då åkte vi på statoil och hyrde några filmer. Nu sitter jag i soffan med Sanna och väntar på att mamma ska komma hem från farmor så att vi kan börja se någon film. Jag och Sanna har redan börjat smygäta popcorn *ser på er med en retande blick* haha. Efter att vi har sett en film så hade jag tänkt mig att städa mitt rum, det behövs verkligen! Det var ett tag sen man var hemma nu känns det som.

Skolan börjar på måndag, det är alltså.. INTE LÄNGE KVAR! Och jag har totalt glömt bort SO:uppgiften som vi fått över lovet. Om jag inte minns fel så har jag åtminstone gjort första sidan, men hur många sidor det är kvar att göra kan vi ta någon annan gång, några stycken skulle jag tro *suck*

Men lite kort om veckan som varit - JAG HAR HAFT SUPERKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]