Don't cry lika a bitch

2010-01-21 @ 20:40:24

Har ätit munkar som en gris ikväll, måste nog ta mig en promenad eller springtur snart! Idag har jag varit på John Bauer, tyckte om skolan på nått vis, men tror inte att jag kommer söka dit. Finns så många bättre skolor i Umeå. Förresten vet jag inte ens vad jag ska söka, det är kaos i mitt huvud. Vill bara stänga av allt och sen he på allt när det mesta är som jag vill att det ska vara.. Nu har jag inte tid att skriva mer, ha det bra!

Älskar dig, Emma :)


Kommentarer
Postat av: EEEEEMMAAAAAAAAAA

Moiishh is lesbisskkk :] <3

2010-01-21 @ 20:52:52
URL: http://moaemmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]