Det ekar i ett rum fyllt av sten

2010-01-04 @ 11:44:36
Vaknade upp i morse av att Gry kom allt närmare och närmare mig i sängen, hon låg bredvid mig och smuttade på sin välling ett tag innan hon klev upp och började leka. Själv låg jag kvar i sängen tills jag somnade om, jävligt skönt var det. Jag klev nyss upp förresten, nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ser på tv. Ska snart ta och fika lite kanske, eller duscha. Duscha får det bli, orkar inte äta nu.

Det är bara en vecka kvar tills skolan börjar, bara en vecka alltså.. Det ska bli skönt o börja igen, men samtidigt så kommer nog den här terminen vara drygast någonsin.. Nationella-prov och allt vad det heter kommer att försigå under denna termin. Men det är bara o kämpa och göra sitt bästa!

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]