Jag hugger i sten

2009-11-29 @ 21:44:23

Lycka, ta mig tillbaka, vi älskar dig, Lars.

Helgen har varit awesome, hur kul som helst, massa kompisar och massa roliga påhitt, födelsedagar osv. Kvällen igår/inatt hos Simon och Cicci, var hur kul som helst, hoppas på fler gånger? Är väldigt trött efter denna helg så jag tror bara att det blir ett litet kort inlägg som detta, sen läsa lite, sen sova. I morgon är det skola, inte pepp alls kan jag lova. Jag hatar skolan, vill ha lov, vill slippa skolan, vill vara ledig. Ah, nu klickade det, det är snart jul, vad ska man ge alla i julklapp? Vad önskar ni er, haha..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]