The feeling is here

2009-12-03 @ 19:19:27
Äntligen... Jag har julkänslan i mig. Hade det inte förra året, men iår! Mysigare finns inte. Jag kan ju passa på att berätta att jag är ganska stolt över mig själv idag, inte bara för att ha fått en julkänsla, utan även att jag klarade mig ganska mycket jättebra på skolan idag, 3 prov, bara sådär, och jag klarade alla. Helt sjukt alltså, jag är tom i mitt huvud nu, men kan känna lugnet. Inge mer prov nu innan jullovet, i hope. Bara massa "stora arbetsuppgifter" som lärarna ger oss elever i sista sekund, as usual.

Ska sluta gnälla och lämna över datorn till mamma. Själv ska jag sjunka in i soffan och se på tv, kanske äta en lussekatt, eller nje, har för ont i magen för det fortfarande, haha. Ha det bra, godnatt :)

Btw, taaaaaaaack, Emma för designen. Den är sjukt fin!

Kommentarer
Postat av: Tove

SJUKT SNYGG DESIGN NU MOA!!!! <3

2009-12-03 @ 20:20:12
URL: http://tooktove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]