Helgen

2009-12-20 @ 20:45:46
Helgen har varit awesome, bra start på mitt lov. Jag har varit med Felicia i stort sett hela helgen, har väl varit några andra också, men Felicia har som varit i centrum. Vi har fotat hur mycket som helst, ätit chips & dipp, haft snöbollskrig, åkt i backen med skrana, sparkat och haft det bra.

Nu står granen på sin plats, äntligen, men dock så är jag liiiiite besviken, det är en plastgran, men det funkar nog det också, men är det inte så: Ingen jul utan en riktig julgran? Haha, nu ska jag inte deppa sönder mig över en gran utan jag ska ist lägga upp bilder från helgen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]