Down

2009-12-05 @ 12:58:18
Alltså super bra! Haha, vad vare som hände igår egentligen? Varför bråkade alla på festen, fattar inte.

Sitter och slöar i soffan med Alexander, han ser på nått skit pogram, från typ 70-talet kanske, suger gör det iaf. Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har lovat lillasyster att ha tjejkväll med henne (film, hårtufflande, smink, godis och mys) har även fått ett erbjudande om att vara med Cicci, Simon och Alex, men vet fan inte vad jag ska göra. Tror att jag stannar hemma med lillasyster, men det känns som att det är något jag kan göra i morgon, fast.. då måste jag plugga, men shit the same. Får prata med Sanna (lillasyster) och fråga om det går bra i morgon ist. För jag vill ut! Inte sitta hemma, tråkigt ju.

Vad gjorde alla igår? Något roligt som hände? Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]