ÄLSKADE 9D

2009-12-18 @ 15:59:19


Nu är det bara en termin kvar.. Jag tror nog att vi är den mest udda klassen på denna jord, men fyfan vad jag älskar den. Känns jobbigt att vi snart måste skiljas åt ;/ Men självklart håller vi kontakten med varandra, right?
Sen så har vi tagit farväl av VÄRLDENS bästa lärare, Emma. Hon ska flytta till stockholm nu till jul. Ingen är bättre än Emma, ingen, ingen. (Bild på henne kommer senare, hon finns med uppe i mitten på bilden också.)

Breven som några håller i, är våra "älskade" betyg. Jag är missnöjd med mina, tyvärr. 1 IG!?

Ig = 1st

G = 5st

Vg = 6st

Mvg = 2st


Kommentarer
Postat av: ELSA

Vad fick du ig i? :O

2009-12-18 @ 16:13:43
URL: http://elsajos.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är visst inte så lång som jag trodde ;) Tack för de fina orden

2009-12-18 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]