Galant.. ja!

2010-01-25 @ 19:37:45

Är mycket stolt över mig själv, skrev prov idag. Det gick fan bra, bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Har dessutom gjort en del arbete till 'Förintelsens minnesdag'. Dock så hatar jag att skriva och använda bilder från den tiden, för det är så jävla hemska saker man skriver om och tittar på. Gruvar mig enormt mycket inför filmen som ska visas på onsdag, 3 timmar lång är den dessutom och jag inte minns helt fel. Men det är nått som man hoppas aldrig kommer hända igen.

Jag sitter och lyssnar på as-skön musik. Blir helt till mig, haha. Sitter och lyssnar på farmors roliga kommenterer om sega datorer. Hon är 60 år och säger att om hennes dator hade varit lika seg som min hade hon slagit sönder den för länge sen. "Det ska gå fort, annars klarar jag inte av den där skitsaken. Jag satt länge vid datorn igår och kollade på blocket, det var det längsta jag suttit vid datorn, nästan en timme blev det. Somnade där jag satt!". Haha, hon är så gó. Men jag ska inte klaga på att ha en tekniskt farmor... ;)

Nu ska jag göra lite mer SO, sen ska jag gå hem, byta om, sen he ut mig o springa! Kom på mig själv med att jag har sprungit varje kväll i 2 veckor snart. MYCKET BRA!

Ska dela med mig av min sptify-lista idag hade jag tänkt.
Best of Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]