You heard, too many words.

2010-01-17 @ 13:26:56

Dåligt gjort av mig, jag vet, sluta klaga! Haha, jag har inte blggat på ett tag, har varken haft ork eller lust. Men nu blev jag tvingad av käraste Emma. Btw, 15/1-10, älskar dig, Emma Lind Nabb.

Skolan går som smort, jag är nog lyckligast i världen. Ingenting står i min väg just nu. Ehm, det har inte hänt så mycket speciellt i mitt liv den senaste tiden. I fredags var jag med Jasmine, vi åt chips och dipp (som vi alltid gör), såg på film och sov. Asså, vi somnar alltid tidigt när vi är med varandra, men vi sover jävligt gott i samma säng, haha. I lördags satte fotbollen igång, känns skönt att få fortsätta träna tjejerna. Det känns som att det kommer att bli en supersäsong. Dom är riktigt taggade! Jag har förresten börjat träna lite jag med, simning faktiskt. Ska börja lugnt med en gång i veckan till att börja med, sen ska jag simma 2 gånger i veckan. Sen har jag börjat vara med på gympan. Jag orkar verkligen inte bry mig om smärtan längre, den finns där hela tiden, men det är ingenting som kan hindra mig från att göra det jag älskar längre. Så jag känner mig på topp nu igen!

Om 2 dagar fyller Emma år, 16 jävla år. Snart krogen baby, det är fan sjukt. Ska in och uppvakta henne på onsdag hade jag tänkt.

Ha en fortsatt trevlig dag, sen hoppas jag på mer uppdateringar från min egen sida, eller hur? Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]