Tik Tok On The Clock

2010-01-07 @ 12:54:20
Nice day, really. Vaknade upp vid halv 11 eller halv 12, vilket av dom det minns jag inte, haha. Gick ner, började städa lite smått, det slutade med att jag städade hela nedervåningen. När jag gjort det satte jag mig i köket och började plugga på SO:n som ska vara klar tills på måndag. Men jag insåg ganska snabbt att det inte var det som jag ville göra idag. Gick därför in vardagsrummet och hedde på en film. Nu sitter hela familjen, eller nja, nästan hela familjen här och ser på en film för ovanlighetens skull. Lite senare ska jag ta mig an min garderob.. Började lite igår med att prova kläder som jag inte kunnat ha förut pga att dom varit små, men som jag nu kan ha att sitta perfekt på min kropp. Vet inte om jag är stolt eller vad jag är. Kul att ha kläder iaf! 

Jag börjar få lite dåligt tålamod nu.. har inga jävla gratis sms! Ha en riktigt bra dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]