This is me

2010-01-09 @ 23:15:36

Hoppas att ni som var på filmnatten tyckte att det var värt 20 kr att betala för att gå in, sedan 5 minuter efter gå ut igen. Har aldrig varit på en sämre filmnatt någonsin! Dock så jag gick in och ut hela kvällen. Men som sagt, kul var det inte. Resterande del av kvällen var bara mysko, så den ska jag inte skriva så mycket om. Cissi for hem för ett tag sen, jag sov hos henne inatt och idag följde hon med mig hem. Vi har pratat en massor, hur kul som helst. I morgon är det plugg som gäller.. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]