En helg jag inte kommer glömma...

2010-02-06 @ 14:13:32
... på ett bra tag! Tack för igår, allesammans, bl.a, Felicia, Jocke, Max, André + André, Ludde och massa fler! Hade sjukt kul, skotertur, skratt, godis, massa skitsnack, rubbet, verkligen! Måste göras om inom en snar framtid.

Idag vaknade jag av att jag hade sjukt ont i halsen och tät i näsan, känns bättre nu, men inte helt bra än.. Eftersom att jag sov hos Felicia så kom mamma och hämtade mig vid 11, då åkte vi och handlade, sen hem. Jag duschade och gjorde mig i ordning, sen gick jag ut och fotade lite. Det var sjukt länge sen jag använde min kamera, men nu är jag igång igen!

Vill bara meddela att Emma, har en ny design! http://moaemmaelisabeth.blogg.se. Kolla in den och skriv en liten kommentar ;) (Andra bilden i hennes header, är på mig :])

Ikväll blir det melodifestivalen med familjen, hoppas att ni alla får en bra dag!


(Bild från igår: Leggings, långt svart linne, lavaj + massa armband och andra smycken)


(En bild från idag: Mönstrade strumpbyxor, topp med puffade axlar och en jeanskjol)


Kommentarer
Postat av: frida

söt! :)

2010-02-07 @ 22:45:21
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]