You and I collide

2009-11-25 @ 17:05:36
Sitter hemma i soffan och ser på tv med pappa. Eller det är han som ser på tv, sporten, medans jag sitter vid datorn. Idag har det varit en kanonbra dag, har varit med min älskling hela dagen, jasmine. Vi har fotat massor och redigerat. Vi har skrattat hur mycket som helst åt "PRR" bilder, haha, eller hur, Jasmine? Tack för idag, älskling. I morse var jag på AKUFUS och kollade ryggen, om jag inte minns helt fel så var bäckembenet lite ur led (?) dom satte på knappar på ryggen som strålade ström i mig, jätteoskönt var det i alla fall.

I morgon... ska... jag... se... Lars... Winnerbäck. Jag vet att jag har sagt det 1000 gånger, men jag är sjukt pepp. Alexander ska hämta mig i stan efter det. Sen bär det av hem till mig och sova <3 Just det, måste plugga ikväll, har so prov på fredag, peppar inte för jag kan verkligen ingenting om 1:a världskriget, men det ska nog gå bra, bara jag får tummen ur röven och börjar läsa snart.

Ps. ALEXANDER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]