Ny start

2009-11-24 @ 18:40:33
Jag har en ny blogg, dock så har jag kvar min gamla, men för en ny fräsh start så tänkte jag att jag gör en ny blogg. Så här är den nya bloggen, hoppas att ni inte slutar läsa, för det vore tråkigt, och ja, jag ska skriva mer än vad jag har gjort innan. I denna blogg kommer det mest bara att vara bilder som visar vad jag har gjort under dagen, kanske även lite text, men det ser vi väl.

Kom ihåg att det är roligt med mycket kommentarer, så kommentera min blogg innan ni lämnar den! Oavsett om jag känner er eller inte, fortfarande roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]