Usch vad drygt

2009-12-02 @ 16:41:32

Det enda jag har att skriva/säga nu är: PLUGG. Det är fan mycket nu innan jul, för det är väl dom här betygen man ska söka in på gymnasium med va? Ja, det är det nog. Hoppas att jag kommer in på det jag vill, annars blir det nataru, sam, eller buissnes. Ja, vi ser väl.

Så jag har inte så mycket mer att säga, förutom att det som sker ikväll är plugg. Kanske ska börja, nu... eller snart. Ja, nu. Haha, svårt! Btw, hade luciafotografering idag, hoppas att det går som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]