Sjukt

2009-12-14 @ 17:38:00
Alltså jag har sjukt mycket bilder som jag skulle behöva ladda upp, men nu är det så att jag inte kan ladda upp bilder på blogg, eller jo det kan jag, men inte så att dom syns i inläggen, det är bara dom gamla bilderna som gör det om man använder dom, det måste vara något fel. Men så fort det funkar, lovar jag att ladda upp alla bilder från luciafiranden osv.

Idag var det skola som sagt, sjuukt leds nu, men snart är det lov, förbannat skönt. Dock så har vi inga vanliga lektioner i veckan utan det är läsvecka, sedan ska klassen till stan på onsdag, skönt! På torsdag och fredag, sjukt kul. Synd bara att jag inte kan vara med, men nästa år då jävlar ska jag ta tag i allt som har med min kropp att göra, ska uppsöka varenda jävla läkare i stan och be dom göra någonting åt mina knän och rygg, pallar snart inge mer. Men iaf, kom till Norrskenshallen torsdag och fredag och kolla på innebandy-turneringen!

Ha det bra, kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]