Oseriöst

2009-12-28 @ 18:08:35

Har inte skrivit på länge och vet inte om jag har orken att skriva nu heller. Kan skriva lite, bara för att vara snäll och på den säkra sidan. Igår var jag i Nordmaling och var med Adam, sen var jag med Hannah och Robin ett tag, inte så jävla länge, men ett litet tag iaf. Idag har jag sovit ut, äntligen! Sen har jag varit och handlat med mamma och farmor i Nordmaling bl.a. Nu sitter jag i soffan hos farmor och är allmänt nörd, ska sova här så jag kommer att vara allmänt nörd hela kvällen skulle jag tro.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: S

men moa, blogga dååå :D

2009-12-30 @ 00:49:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]