Looking back

2009-12-22 @ 12:10:02
Har varit hurtig som satan idag, om jag ska vara riktigt ärlig. Jag har städat övervåningen, plockat in och ur diskmaskinen, nu är jag barnvakt till min lillebror. Haha, på honom har jag målat naglarna idag, knall rött! Mamma just lööööv it, eller hur var det nu? Haha, om 2 dagar är det julafton, det kommer bli mysigt som bara den, äta mysigt frukost tillsammans med släkten och sedan fira julafton med dom ockå, hoppas att alla får en riktigt god jul.


( l i l l a s y s t e r   A l v a )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]