Länge sedan nu

2009-12-13 @ 17:02:26
Usch, blä och dåligt gjort av mig. Kom på nyss att det var väldigt länge sedan jag skrev här på bloggen. Men nu tänkte jag skriva lite, vad som har hänt i veckan, helgen osv. Tyvärr så blir det för mycket att skriva allt, men lite kan jag få ner.

Har varit med Alexander för det mesta, har varit med Kim och Adam också. Igår åkte jag, Jasmine, Tove, Adam och Alexander in till stan för att hälsa på en kompis till Alexander. Det var någon fest som vi trodde skulle vara kung, men det var den då inte, haha. Så vi åkte tillbaka till Nordmaling och var bara ute. Hade ganska trevligt faktiskt. Idag har jag varit på min lillasysters Luciafirande, hon var så fin med levande ljus i sitt hår.
( b i l d e r   k o m m e r   s e n a r e )

Nu ska jag sitta här i soffan och inte göra någonting, ska äta lite senare, sen ta en film och gå upp med syrran och se på den. Sen blir det sova kan jag lova. Trött som satan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

upp med bilderna från lucia ;D

2009-12-14 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]