Few days left

2009-12-09 @ 18:04:00

Shit, det är bara några dagar kvar till jullov, taggar man lite eller taggar man mycket. MYCKET!
Sitter nu och försöker på ihop en hemkunskapsuppgift som ska vara inne i morgon, för i morgon sätt betygen, det är verkligen inte roligt och jag kommer inte kunna sova inatt, kommer ligga och oroa mig för mycket över mina betyg, dock så har jag nog inget att oroa mig för. Men det skulle vara kul om man nu kunde söka till det man vill söka till. Aja, det går som det går.

Det är bara några dagar kvar till helg också, tiden går fort när man har roligt! Det är sista veckan med lektioner, hur skönt är inte det? Nästa vecka är det läsvecka och på onsdag nästa vecka åker klassen in till stan på föreläsning och sedan lunch, shopping och megazone, awesome. Mitt liv är så jävla bra just nu!




Jag och Felicia bjuder, ingen tvekan här inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tur att vi är snygg xd

Aja jag tror ej du behöver oroa dig för betygen min vän ;]puss

2009-12-09 @ 18:33:16
URL: http://filleh.blogg.se/
Postat av: S

jaa självklart ska jag de! =)

2009-12-10 @ 16:46:58
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Jag som driver denna blogg heter Moa. Jag bloggar om mitt liv, mode, skolan, och allt som faller mig in för tillfället.
I bloggen hittar ni en hel del bilder också, dom fotar jag med min systemkamera Olympus E-420 som jag fick den 10 November, 2009.

Kontakta mig på [email protected]